Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Wie betaalt de retourkosten?

Let op: retourkosten zijn voor rekening van de klant!

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

– iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
– Overboeking: Veilig zelf het bedrag overboeken vanaf je eigen rekening.
– BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
– Creditcards: Veilig betalen met je Mastercard, Visa of American Express creditcard.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Ja, Alle bestellingen worden na betaling even snel geleverd. (indien voorradig)

Hoe werkt betalen middels creditcards?

Je kiest in het bestelproces voor de creditcard provider waar je mee gewenst te betalen. Als extra voordeel zijn je creditcard bestellingen verzekerd (dit is afhankelijk van de voorwaarden bij de creditcard maatschappij).

Bezorgen

Wie levert mijn bestelling?

Bijna alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Via de mail ontvang je een link met een track&trace code waarmee je kan zien waar je pakket is.

PostNL Track&Trace is pas in de ochtend van de uitlevering beschikbaar.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen bij bestellingen onder de €35,- , € 4,95 in rekening voor verzending binnen Nederland. Boven de € 35,- euro is dit gratis.

Nederland  – Levertijd 2-5 werkdagen

Wij proberen elke bestelling zo snel mogelijk af te handelen zodat u de bestelling snel in huis heeft.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij verwerken de bestellingen dagelijks en wanneer de bestelling gereed is ontvangt u van ons een Track & Trace per e-mail waarin u de bestelling kunt volgen en kunt zien wanneer deze bezorgd gaat worden.

PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Bestelling in het weekend worden maandag verwerkt en bezorgt op dinsdag.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt je bestelling aan PostNL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 2 tot 5 werkdagen.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert PostNL je pakket af bij de dichtstbijzijnde pakketshop (Parcelshop). Via een kaartje in de brievenbus (en ook op de track en trace pagina) wordt aangegeven bij welke pakketshop je pakket achtergelaten is.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.

Afhalen

Waar is Knip-Knap Kapsalon gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Bilthoven. Dit ligt naast Utrecht. Ons exacte adres is:

Knip-Knapkapsalon.nl
Dorpsstraat Vo Steenstraat 20
3732 HJ De Bilt
(030) 7512967

Wat zijn de openingstijden?

Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor ‘Afhalen’. Bij de betaalmethode kies je voor ‘Bankoverschrijving’.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, oorspronkelijk als mogelijk en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. De kosten voor retouren zijn voor de klant.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn dan is het nodig om het product te bekijken. Eventueel kunnen we dan de waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van één jaar in werking treedt.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Neem contact op met ons om een retourlabel aan te vragen.

Je dient de verkregen factuur mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail.

Indien je gebruik maakt van herroeping dien je binnen 14 dagen het product toe te sturen. Let op dat de verzendkosten voor de retournering voor eigen rekening zijn.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan zullen wij je hiermee verder te helpen.

Klachten

Waar kan ik een klacht uiten?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@knipknapkapsalon.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.